søndag 11. april 2010

HOI!

Når det er så lenge siden man har åpna truten, får en faktisk litt skrivesperre.
 I går kveld etter en telefonsamtale, tenkte jeg at jeg skulle skrive et innlegg der jeg offentliggjorde at jeg har total telefonskrekk. I dag morges vurderte jeg heller å skrive om hvor aggressiv jeg blir når jeg ikke har sovet nok. Det får jeg huske på til en senere anledning.
For jeg er igrunn kjempetrøtt. Men har det kjempebra. I grunn best i verden. For livet er så fint, og jeg har så mye fine mennesker rundt meg. Og enda finere skal det bli om ..ca 7 uker, med alle eksamner unnagjort, og masse tid til trening.
 ...og USA, VM, SOOOOL OG TREEENING med fineste frontlinejentene.
 Jeg gleder meg som ei ape. Minst.

Fiiiin sang. fin dame . Ikke Jill scott altså. Fydda.
Men flink er a.




Og apropo fine damer, så er jeg så stolt av min kjære Rols! <3
Celinnitus, Petrus og Maggster var en søndagstur i Sandefjord og så ei ganske fiin dame på scenen!
Grattis nydelige elisabeth!





Nydelige og fliiiinke Elimin !
ikke mer å si om den saken.
over og ut.

3 kommentarer:

  1. Takk for sniklån av bilder forresten, P :)

    SvarSlett
  2. I love you toooooooo :o)))) Takk for all støtte fra salen idag!!!! Hadde det kjempegøy på scenen - og som bildet viser... ikke så verst etterpå heller...med kake, brus, kaffe latte og godis. Og så dere - fiiine jentene mine. Nå har jeg nøyaktig 1 time og 45 min igjen med fråtsing før ny nedkarb starter frem mot Oslo Grand Prix neste helg. Wohoo :o))

    SvarSlett
  3. Stolt av deg, Lizzymin! <3

    SvarSlett